PROCEDURA  ZAPEWNIENIA BEZPIECZEŃSTWA I ZDROWIA  NA CZAS  ORGANIZACJI  I  TRWANIA EGZAMINU ÓSMOKLASISTY   W SZKOLE   PODSTAWOWEJ NR 3  W ŁAZACH

Procedura_egzaminu_klas_VIII_

Załącznik_nr_2

 

INFORMACJA DLA UCZNIÓW I RODZICÓW

 

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 29 kwietnia 2021 r. w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz. U. z 2021 r. poz. 824) z dniem 17 maja uczniowie klas IV – VIII przechodzą na nauczanie w systemie hybrydowym.

W pierwszym tygodniu nauki (17.05.2021r.-21.05.2021r.) uczniowie klas: IV, VIII a oraz VIII b (łączna liczba uczniów w tych klasach to 42, czyli ponad 50% wszystkich uczniów klas IV – VIII) pozostaną na nauczaniu zdalnym. Konsultacje dla uczniów klas VIII będą odbywać się zgodnie z harmonogramem na terenie szkoły. Prosimy uczniów o zgłaszanie chęci uczestniczenia w tych zajęciach.

Uczniowie klas: VI oraz VII (łączna liczba tych uczniów wynosi 41, czyli mniej niż 50% wszystkich uczniów klas IV – VIII) w pierwszym tygodniu nauki (17.05.2021r.-21.05.2021r.) będą uczyć się stacjonarnie w szkole zgodnie z planem lekcji.

Od 24 do 28 maja 2021 r. uczniowie całej szkoły mają 5 dni wolnych od zajęć dydaktycznych uzgodnionych z Radą Rodziców. W tych dniach odbywać się będą egzaminy ósmoklasisty. Świetlica szkolna będzie prowadziła zajęcia opiekuńcze dla tych uczniów, których rodzice nie mają możliwości zapewnienia im opieki.

Od dnia 31 maja 2021 r. do nauki stacjonarnej wracają wszyscy uczniowie.

Serdecznie zapraszam i do zobaczenia w szkole!!!

REKRUTACJA DO SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH 

 NA ROK SZKOLNY 2021/2022.

 

Ministerstwo Edukacji Narodowej ogłosiło harmonogram rekrutacji do szkół ponadpodstawowych na rok szkolny 2021/2022, w tym terminy postępowania rekrutacyjnego, składania dokumentów do klas I szkół ponadpodstawowych i klas wstępnych szkół ponadpodstawowych. Więcej informacji na stronie:

http://www.kuratorium.katowice.pl/index.php/rodzice-i-uczniowie/rekrutacja/terminy-postepowania-rekrutacyjnego-do-klas-pierwszych-i-klas-wstepnych-szkol-ponadpodstawowych-na-rok-szkolny-2021-2022/

LOGOWANIE DO SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH

  • Szkoła nie zakłada kont, nie wysyła loginów i haseł.
  • Do systemu można logować się począwszy od 17 maja do 21 czerwca

Aby rozpocząć rejestrację trzeba będzie w bocznym menu wybrać pozycję Zgłoś kandydaturę (opcja nie jest dostępna przed 17 maja)

  • Elektroniczna rejestracja rozpocznie się od podania numeru PESEL, więc trzeba przygotować swoje dane, następnie wpisujemy kolejne informacje - system przeprowadzi nas przez cały proces. Rejestracja przebiegnie w następujących krokach:
  1. W kroku pierwszym należy uzupełnić dane osobowe kandydata, zwracając szczególną uwagę na sektor Dane dodatkowe, ponieważ w przypadku zaznaczenia jakiejś opcji konieczne jest posiadanie dokumentu potwierdzającego spełnianie zaznaczonego kryterium oraz dołączenie go do wniosku składanego w szkole I wyboru.
  2. W kroku drugim należy uzupełnić dane rodziców, zwracając szczególną uwagę na możliwość wprowadzenia nr telefonu rodzica, który jest bardzo przydatny dla szkoły I wyboru w sytuacji, gdy wniosek zawiera błędy.
  3. W kroku trzecim należy wybrać szkoły i oddziały, do których kandydat chce ubiegać się o przyjęcie.
  4. W kroku czwartym można wydrukować wniosek, który należy zanieść do szkoły pierwszego wyboru.
  • Wniosek można złożyć elektronicznie, jeśli rodzice posiadają Profil Zaufany lub Podpis Kwalifikowany. Jeśli nie posiadają, można wniosek wydrukować, podpisać przez rodziców i dostarczyć do szkoły pierwszego wyboru. Szczegółowa instrukcja znajduje się w Podręczniku Kandydata, do pobrania tutaj: https://slaskie.edu.com.pl/kandydat/app/downloads.html

INFORMACJA DLA RODZICÓW

  Szanowni  Rodzice!

         Spotkania wychowawców klas z rodzicami uczniów będą odbywać  się  online na platformie Teams  zgodnie z poniższym  harmonogramem

 

klasa

19.05.2021 r.(środa)

20.05.2021r.(czwartek)

I

 

16:30

II

17:00

 

III

 

18:30

IV

 

18:00

VI

 

17:00

VII

18:00

 

VIII a

 

17:15

VIII b

 

17:30

Serdecznie zapraszamy.

3 MAJA

230. rocznica uchwalenia Konstytucji 3 Maja!

 

      Konstytucja przyjęta przez Sejm Rzeczypospolitej (nazwany później Wielkim) w dniu 3 maja 1791 roku w Warszawie była pierwszą w Europie i drugą w świecie nowoczesną konstytucją. Uchwalony w 1791 r. przez Sejm Królestwa Polskiego i Wielkiego Księstwa Litewskiego akt wprowadził trójpodział władzy, dziedziczny tron, zniósł zaś zgubne dla kraju liberum veto.

 

     Akt uchwalenia Ustawy Rządowej dokonał się na przekór tragicznemu położeniu, w jakim znajdowała się Rzeczpospolita u schyłku XVIII wieku. Wierzono, że zbiorowy wysiłek może doprowadzić do odrodzenia państwa.

    Uczniowie naszej szkoły nie zapomnieli o 230. Rocznicy Święta Narodowego Trzeciego Maja ,wykonując okolicznościowe plakaty.

   Aby przypomnieć doniosłe wydarzenia sprzed dwóch wieków warto obejrzeć  film przygotowany przez Zamek Królewski w Warszawie

https://www.youtube.com/watch?v=wCsmTBkxy5I&t=179s

oraz animację obrazu Jana Matejki „Konstytucja 3 Maja”

https://www.youtube.com/watch?v=_EjUJZPd2tk

                                           

                          

OGŁOSZENIE

Szanowni  Rodzice i Uczniowie! 

       Zgodnie z decyzją Rządu RP z dniem 4 maja 2021 r. (wtorek) uczniowie klas I – III wracają do nauki stacjonarnej. Serdecznie zapraszam przed godziną 8.00. do wyznaczonych dla poszczególnych klas szatni (klasa I przy swojej klasie, klasa II szatnia przy sekretariacie szkoły, klasa III szatnia przy wejściu głównym). Plan lekcji pozostaje bez zmian.

Świetlica szkolna czynna będzie zgodnie z harmonogramem 7.00. – 15.00. 

       We wtorek 4 maja na stołówce szkolnej będzie wydawana tylko herbata, a od 5 maja będą wydawane obiady.

         Konsultacje dla uczniów klas VIII będą odbywać się zgodnie z harmonogramem na terenie szkoły. Prosimy uczniów o zgłaszanie chęci uczestniczenia w tych zajęciach.

 

Do zobaczenia we wtorek !!!

Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 

Spis_powszechny

 

OGŁOSZENIE! 

Szanowni Rodzice i Uczniowie!

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 15 kwietnia 2021 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, zdalne nauczanie dla uczniów wszystkich klas zostaje przedłużone do 25 kwietnia 2021 r.

Rodziców, którzy pracują w podmiotach leczniczych lub wykonują zadania publiczne w związku ze zwalczaniem COVID-19 i potrzebują zapewnienia opieki świetlicowej dla swoich dzieci proszę o składanie wniosków do sekretariatu szkoły.

Konsultacje dla uczniów klas VIII będą nadal odbywać się na terenie szkoły zgodnie z harmonogramem. Prosimy uczniów o zgłaszanie chęci uczestniczenia w tych zajęciach

INFORMACJA

Lista kandydatów  zakwalifikowanych przez komisje rekrutacyjną                 do klasy  I  Szkoły Podstawowej nr 3 w Łazach na rok szkolny 2021/2022

Lista_kandydatów

OGŁOSZENIE! 

Szanowni Rodzice i Uczniowie!

      Zgodnie z rozporządzeniem MEiN od poniedziałku 22 marca 2021 r. do 11 kwietnia 2021 r. wszyscy uczniowie szkół podstawowych przechodzą na naukę zdalną. W związku z tym proszę wszystkich rodziców uczniów klas I – III o ponowne sprawdzenie i przygotowanie niezbędnego sprzętu elektronicznego wraz z loginami i hasłami do platformy TEAMS. Lekcje odbywać się będą zgodnie z planem lekcji.

      Rodziców, którzy pracują w podmiotach leczniczych lub wykonują zadania publiczne w związku ze zwalczaniem COVID-19 i potrzebują zapewnienia opieki świetlicowej dla swoich dzieci proszę o składanie wniosków do sekretariatu szkoły.

      Konsultacje dla uczniów klas VIII będą odbywać się zgodnie z harmonogramem na terenie szkoły. Prosimy uczniów o zgłaszanie chęci uczestniczenia w tych zajęciach.

         Zajęcia rewalidacyjne dla uczniów z orzeczeniami z poradni również będą się odbywać na terenie szkoły zgodnie z harmonogramem. Prosimy rodziców o potwierdzenie woli prowadzenie zajęć w formie stacjonarnej.

OGŁOSZENIE !           

DRODZY  RODZICE I  UCZNIOWIE   KLAS   ÓSMYCH

W dniach  17.03- 19.03.2021 r. zostanie przeprowadzony w naszej szkole próbny egzamin ósmoklasisty.
Harmonogram
•    17 marca br. (środa), godz. 9:00- 11.00 ; język polski
•    18 marca br. (czwartek), godz. 9:00 – 10.40; matematyka
•    19 marca br. (piątek), godz. 9:0-10.30 ; języki obce nowożytne.

Egzamin próbny  zostanie  przeprowadzony w warunkach zbliżonych do obowiązujących podczas właściwego egzaminu  z zachowaniem  wszelkich reguł dotyczących bezpieczeństwa sanitarnego.

Próbny egzamin ósmoklasisty będzie przeprowadzony na podstawie wymagań egzaminacyjnych określonych w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 16 grudnia 2020 r. poz. 2314 .

Szczegółowe informacje zostaną przekazane uczniom i rodzicom poprzez wychowawców                      w terminie późniejszym.

OGŁOSZENIE! 

Szanowni Rodzice i Uczniowie!

         Na podstawie  projektu Rozporządzenia  MEiN wydanego na podstawie art. 30b w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19        nauka zdalna w szkołach podstawowych dla klas IV -VIII  zostaje przedłużona  do  14 marca 2021 roku. Uczniowie klas I-III kontynuują naukę w trybie stacjonarnym.

OGŁOSZENIE! 

Szanowni Rodzice i Uczniowie  klas I -III!

Wychodząc naprzeciw potrzebom rodziców od 1.03.2021 r. świetlica szkolna będzie czynna w godzinach od 7.00 do 15.00

 

REKRUTACJA     2021/2022  

 

Zasady rekrutacji na rok szkolny 2021/2022    do publicznych przedszkoli i szkół prowadzonych przez Gminę Łazy

1.                  Rekrutacja do publicznych przedszkoli/oddziałów przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych oraz do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych na rok szkolny 2021/2022 odbywa się na zasadach określonych w ustawie z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 910, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą”.

2.                  Rekrutacja kandydatów do publicznych przedszkoli, do oddziałów przedszkolnych
w publicznych szkołach podstawowych oraz do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych na rok szkolny 2021/2022 odbywa się w terminach ustalonych Zarządzeniem nr 17 Burmistrza Łaz z dnia 29 stycznia 2021 r. i obejmuje placówki:

a) publiczne placówki wychowania przedszkolnego

·         Publiczne Przedszkole nr 1 im. Jana Brzechwy w Łazach;

·         oddziały przedszkolne w Szkole Podstawowej im. ks. Stefana Joniaka w Niegowonicach;

·         oddziały przedszkolne w Szkole Podstawowej im. Gabriela Taszyckiego   w Chruszczobrodzie;

·         oddziały przedszkolne w Szkole Podstawowej im. Józefy Jabczyńskiej w Wysokiej;

b) publiczne szkoły podstawowe

·         Szkołę Podstawową nr 1 im. Stanisława Konarskiego w Łazach;

·         Szkołę Podstawową nr 3 w Łazach;

·         Szkołę Podstawową im. ks. Stefana Joniaka w Niegowonicach;

·         Szkołę Podstawową im. Gabriela Taszyckiego w Chruszczobrodzie;

·         Szkołę Podstawową im. Józefy Jabczyńskiej w Wysokiej.

Harmonogram czynności w postępowaniu rekrutacyjnym oraz postępowaniu uzupełniającym na rok szkolny 2021/2022 do publicznego przedszkola, oddziałów przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych oraz do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych, dla których Gmina Łazy jest organem prowadzącym

Lp.

Rodzaj czynności

Termin
w postępowaniu rekrutacyjnym

Termin w postępowaniu uzupełniającym

1.

Złożenie deklaracji o kontynuowaniu przez dziecko wychowania przedszkolnego w kolejnym roku szkolnym lub złożenie zgłoszenia do klasy pierwszej publicznej szkoły podstawowej dziecka zamieszkałego w obwodzie tej szkoły.

od 24.02.2021 r.
do 3.03.2021 r.

_

2.

Złożenie wniosku o przyjęcie do publicznego przedszkola, oddziału przedszkolnego w publicznej szkole podstawowej lub do klasy pierwszej publicznej szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.

od 4.03.2021 r.

godz. 8.00

 

do 19.03.2021 r.

godz. 15.00

od 18.05.2021 r.

godz. 8.00

 

do 31.05.2021 r.

godz. 15.00

3.

Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do publicznego przedszkola, oddziału przedszkolnego w publicznej szkole podstawowej lub do klasy pierwszej publicznej szkoły podstawowej oraz dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków oraz kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji czynności, o których mowa w art. 150 ust. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 910, z późn. zm.).

 

 

od 22.03.2021 r.

 

do 30.03.2021 r.

 

 

od 1.06.2021 r.

 

do 7.06.2021 r.

4.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych.

31.03.2021 r.

godz. 10.00

8.06.2021 r.

godz. 10.00

5.

Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia.

do 15.04.2021 r.

do 15.06.2021 r.

6.

Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych.

20.04.2021 r.

godz. 10.00

17.06.2021 r.

godz. 10.00

 

3.                  Postępowanie rekrutacyjne w publicznych przedszkolach/oddziałach przedszkolnych odbywać się będzie w oparciu o kryteria ustawowe (dla I etapu rekrutacji) oraz o tzw. „kryteria gminne” (w II etapie), które zostały określone w Uchwale Nr XXV/221/17 Rady Miejskiej                        w Łazach z dnia 23 marca 2017 r. (kryteria dla placówek przedszkolnych) oraz w oparciu o kryteria określone przez Gminę Łazy w Uchwale Nr XXIV/211/17 Rady Miejskiej w Łazach z dnia                     23 lutego 2017 r. dla kandydatów do klasy pierwszej publicznej szkoły podstawowej zamieszkałych poza obwodem danej szkoły.

Przebieg rekrutacji w poszczególnych grupach wiekowych w roku szkolnym 2021/2022 

Zapisy do publicznych placówek wychowania przedszkolnego:

1.      Dzieci kontynuujące edukację przedszkolną w dotychczasowym publicznym przedszkolu/oddziale przedszkolnym w publicznej szkole podstawowej nie biorą udziału
w rekrutacji – rodzice w terminie określonym w w/w harmonogramie składają jedynie DEKLARACJĘ dotyczącą dalszego uczęszczania dziecka do danego publicznego przedszkola/oddziału przedszkolnego w publicznej szkole podstawowej.

2.      Dzieci zapisywane do danego publicznego przedszkola/oddziału przedszkolnego                         w publicznej szkole podstawowej po raz pierwszy w roku szkolnym 2021/2022 są przyjmowane na pozostałe wolne miejsca w wyniku postępowania rekrutacyjnego na WNIOSEK rodziców złożony w terminie określonym w harmonogramie.

3.      W pierwszej kolejności na wniosek rodziców są przyjmowane dzieci sześcioletnie zamieszkałe na terenie Gminy Łazy realizujące obowiązkowe roczne przygotowanie przedszkolne.

4.      Dzieci zamieszkałe poza terenem Gminy Łazy mogą być na wniosek rodziców przyjęte do publicznego przedszkola/oddziału przedszkolnego w publicznej szkole podstawowej
w wyniku postępowania rekrutacyjnego jedynie w przypadku, gdy dana placówka przedszkolna nadal dysponuje wolnymi miejscami, po uwzględnieniu powyższych uwarunkowań.

5.      Proces rekrutacji podzielony został na etapy:

PIERWSZY ETAP REKRUTACJI

Jeżeli liczba kandydatów spełniających warunek zamieszkania na terenie Gminy Łazy przewyższy liczbę wolnych miejsc w przedszkolu, bierze się pod uwagę łącznie następujące kryteria ustawowe:

­                     wielodzietność rodziny kandydata;

­                     niepełnosprawność kandydata;

­                     niepełnosprawność jednego z rodziców kandydata;

­                     niepełnosprawność obojga rodziców kandydata;

­                     niepełnosprawność rodzeństwa kandydata;

­                     samotne wychowywanie kandydata w rodzinie;

­                     objęcie kandydata pieczą zastępczą.

Każde z powyższych kryteriów ma wartość 1 punktu.

DRUGI ETAP REKRUTACJI

W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych w pierwszym etapie rekrutacji lub jeżeli po zakończeniu tego etapu dana placówka przedszkolna nadal dysponuje wolnymi miejscami,
w drugim etapie rekrutacji brane są pod uwagę tzw. „kryteria gminne” (określone w Uchwale Nr XXV/221/17 Rady Miejskiej w Łazach z dnia 23 marca 2017 r.).

6.      Wzór wniosku o przyjęcie dziecka do publicznego przedszkola lub oddziału przedszkolnego zorganizowanego w publicznej szkole podstawowej został wprowadzony Zarządzeniem Burmistrza Łaz Nr 11 z dnia 29.01.2019 r.

7.      Rekrutacja nie dotyczy dzieci niepełnosprawnych skierowanych przez poradnię psychologiczno-pedagogiczną do oddziałów integracyjnych.

Zasady rekrutacji do szkół podstawowych:

1.      Do klasy pierwszej publicznej szkoły podstawowej przyjmuje się z urzędu dzieci zamieszkałe w obwodzie szkoły (art. 130 ust. 5 ustawy) na podstawie wypełnionego przez rodziców dziecka druku KARTA ZGŁOSZENIA DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ. Karta zgłoszenia to formalne potwierdzenie wyboru szkoły.

2.      Dzieci zamieszkałe poza obwodem szkoły przyjmuje się do szkoły jedynie w przypadku, gdy placówka dysponuje wolnymi miejscami, na podstawie wypełnionego przez rodziców dziecka druku WNIOSEK O PRZYJĘCIE DO KLASY PIERWSZEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ.

3.      Dziecko przyjęte spoza obwodu nie może spowodować otwarcia nowej klasy.

4.      W przypadku, gdy liczba wniosków rodziców o przyjęcie do szkoły dziecka zamieszkałego poza obwodem szkoły jest większa niż liczba wolnych miejsc, którymi dysponuje szkoła, dzieci przyjmuje się w wyniku postępowania rekrutacyjnego, którego dokonuje Szkolna Komisja Rekrutacyjna z uwzględnieniem kryteriów określonych w Uchwale Nr XXIV/211/17 Rady Miejskiej w Łazach z dnia 23 lutego 2017 r.  

5.      O przyjęciu dziecka spoza obwodu decyduje liczba uzyskanych punktów.

6.      Wzór karty zgłoszenia oraz wzór wniosku o przyjęcie do klasy pierwszej publicznej szkoły podstawowej zostały wprowadzone Zarządzeniem Burmistrza Łaz Nr 11 z dnia 29.01.2019 r.

WAŻNE !

·         Szczegółowe regulaminy rekrutacji, obowiązujące w poszczególnych placówkach samorządowych oraz dokumenty, które należy przedłożyć, dostępne będą we wszystkich placówkach oraz na ich stronach internetowych.

·         Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej może żądać dokumentów potwierdzających okoliczności zawarte w oświadczeniach.

·         Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej może zwrócić się z wnioskiem do Burmistrza
o weryfikację spełnienia kryteriów.

·         W przypadku nieprzedłożenia w terminie wskazanym przez Przewodniczącego dokumentów potwierdzających spełnienie kryteriów oraz w przypadku negatywnego wyniku weryfikacji przez Burmistrza przyjmuje się, że kandydat nie spełnia danego kryterium.

 

 

            Łazy, dnia 29 stycznia 2021 r.                                                                                        Burmistrz Łaz

                                                                                                                                                    Maciej Kaczyński

Karta_zgloszenia__do_klasy_pierwszej

Wniosek_o_przyjecie_do_klasy_pierwszej

Uchwala_z_dnia_23_marca_2017_r. 

 

 

APEL BURMISTRZA ŁAZ DO PEDAGOGÓW, RODZICÓW, OPIEKUNÓW

OGŁOSZENIE! 

Szanowni Rodzice i Uczniowie!

         Na podstawie  Rozporządzenia  Ministra Edukacji i Nauki z dnia 12 lutego  2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, nauka zdalna w szkołach podstawowych dla klas IV -VIII  zostaje przedłużona  do końca  lutego  2021 roku. Uczniowie klas I-III kontynuują naukę w trybie stacjonarnym.

OGŁOSZENIE! 

DRODZY   UCZNIOWIE   KLAS   ÓSMYCH

         W nadchodzącym tygodniu (8 - 12.02.2021 r.) zostanie przeprowadzony w naszej szkole próbny egzamin ósmoklasisty.
W poniedziałek z języka polskiego w godzinach od 13.00 do 15.00.
W środę z matematyki w godzinach od 13.00 do 14.40.
W piątek z języka angielskiego w godzinach od 13.00 do 14.30.
W tych dniach zajęcia lekcyjne (zdalne) odbędą się zgodnie z planem lekcji przez 4 godziny lekcyjne. Wszyscy będziecie zatem na lekcjach od godz. 8.00 do 11.30.
Na godzinę 12.40 zapraszam do szkoły na egzamin próbny klasę VIII a. 
Na godzinę 12.45 zapraszam do szkoły na egzamin próbny klasę VIII b.
Harmonogram rozmieszczenia uczniów w poszczególnych salach lekcyjnych znajdziecie poniżej.

HARMONOGRAM____EGZAMINU_PROBNEGO.
Życzę powodzenia!
Dyrektor Szkoły
Marzena Bargieł

OGŁOSZENIE! 

Szanowni Rodzice i Uczniowie!

         Na podstawie  Rozporządzenia  Ministra Edukacji i Nauki z dnia 28 stycznia 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, nauka zdalna w szkołach podstawowych dla klas IV -VIII  zostaje przedłużona  do 14  lutego  2021 roku. Uczniowie klas I-III kontynuują naukę w trybie stacjonarnym.

  INFORMACJA DLA RODZICÓW

  Szanowni  Rodzice!

         Spotkania wychowawców klas z rodzicami uczniów będą odbywać  się  online zgodnie z poniższym  harmonogramem

                                               

klasa

2.02.2021 r.(wtorek)

3.02.2021r.(środa)

 

I

16:30

 

 

II

17:00

 

 

III

17:30

 

 

IV

 

18:00

 

VI

 

17:00

 

VII

 

17:30

 

VIII a

 

16:30

 

VIII b

 

            18:00

 

 

 Serdecznie zapraszamy.

.

OGŁOSZENIE!

Szanowni rodzice oraz uczniowie klas ósmych!

    Minister Edukacji i Nauki ogłosił terminy postępowania rekrutacyjnego i składania dokumentów do klas pierwszych szkół ponadpodstawowych i klas wstępnych szkół ponadpodstawowych na rok szkolny 2021/2022.  Ustalony przez ministra harmonogram postępowania rekrutacyjnego do szkół dla młodzieży dostosowany jest do zmienionego harmonogramu przeprowadzanych egzaminów ósmoklasisty, w tym terminu wydania zaświadczenia o wyniku tego egzaminu przez Okręgowe Komisje Egzaminacyjne. Harmonogram dostępny jest na stronie internetowej MEiN 

Terminyrekrutacjidoszkolnarokszkolny20212022

Terminypostepowaniarekrutacyjnegonarokszkolny20212022

 

ZAKTUALIZOWANA

WEWNĄTRZSZKOLNA PROCEDURA POSTĘPOWANIA W TRAKCIE PANDEMII KORONAWIRUSA COVID-19 W SZKOLE PODSTAWOWEJ    NR 3    W ŁAZACH

Procedura_powrot_do_szkol_klas_I_-_III_z_dniem_18_stycznia_2021_roku.

OGŁOSZENIE! 

Drodzy Rodzice i Uczniowie klas  I- III

Od poniedziałku 18 stycznia 2021r. zostają wznowione zajęcia stacjonarne dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w ścisłym reżimie sanitarnym, zgodnie z wytycznymi  MEiN, MZ, GIS ( w załączeniu : Wytyczne_MEiN__MZ_i_GIS_dla_klas_I-III_szkol_podstawowych.pdf)

Zajęcia odbywać się będą według dotychczasowego planu lekcji.

Nastąpi zmiana szatni dla uczniów klasy II oraz III. Uczniów klasy II prosimy o zabranie obuwia zamiennego z dotychczasowej szatni i przejście pod kierunkiem wychowawcy klasy do szatni w budynku głównym. Uczniów klasy III również prosimy o zabranie obuwia zamiennego z dotychczasowej szatni i przejście z wychowawcą klasy do wejścia głównego do szkoły, gdzie będzie szatnia tylko dla uczniów klasy III.

W związku z tymi zmianami nie będą już obowiązywały godziny wejść do szatni dla poszczególnych klas.

Od poniedziałku będą wydawane obiady w stołówce szkolnej zgodnie z harmonogramem dla poszczególnych klas.

Od poniedziałku będzie również czynna świetlica szkolna zgodnie z harmonogramem (7.30. – 15.30.) oraz biblioteka szkolna.

Przypominamy:

-  rodzice mają obowiązek zaopatrzyć swoje dziecko w indywidualną osłonę nosa i ust – zgodnie z aktualnymi przepisami prawa;

- do szkoły mogą uczęszczać tylko dzieci zdrowe bez objawów chorobowych oraz gdy żaden z domowników nie przebywa w izolacji;

- do szkoły może przyprowadzić ucznia tylko zdrowy opiekun (bez objawów chorobowych);

- do szkoły nie wolno przynosić żadnych niepotrzebnych przedmiotów (zabawek, maskotek, klocków, itp.);

- każdy uczeń musi mieć własne przybory szkolne, gdyż uczniowie nie powinni wymieniać się między sobą przyborami szkolnymi.

OGŁOSZENIE! 

Szanowni Rodzice i Uczniowie klas  IV- VIII

         Na podstawie  Rozporządzenia  Ministra Edukacji i Nauki z dnia 13 stycznia 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, nauka zdalna w szkołach podstawowych dla klas IV -VIII zostaje przedłużona  do 31 stycznia 2021 roku.

OGŁOSZENIE! 

Szanowni Rodzice i Uczniowie!

  Szkoła uzyskała dostęp do bezpłatnego korzystania z usług Microsoft 365. W związku z tym od poniedziałku będziemy mogli rozpocząć prace na platformie Teams. Wychowawcy klas prześlą Państwu i Uczniom loginy i hasła. Poniżej w linku i załączniku  znajdą Państwo instrukcję oraz film, w jaki sposób należy się zalogować oraz korzystać z aplikacji Teams.

        Bardzo serdecznie prosimy Państwa o pomoc i wsparcie przy logowaniu się dziecka. Dziękujemy za współpracę z nauczycielami i poświęcony czas.

   https://www.youtube.com/watch?v=_ZNt-kh7tes&t=6s

    Office_365_dla_ucznia

     

Szanowni Rodzice i Uczniowie! 

     

         Na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 24 listopada 2020 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, nauka zdalna w szkołach podstawowych dla klas I-VIII zostaje przedłużona od 30 listopada 2020 roku do 3 stycznia 2021 roku.

Informacja dla uczniów i rodziców

      Informujemy Państwa, że zgodnie z decyzją Ministra Edukacji Narodowej, od 9. listopada 2020r. do 29. listopada 2020r. zawieszone zostają zajęcia stacjonarne dla uczniów klas I-III szkół podstawowych. Tym samym do 29 listopada 2020r. przedłużamy nauczanie zdalne  dla uczniów klas IV-VIII.

 

Informacja dla  rodziców  klas I-III

 

      Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 3 w Łazach informuje, iż zgodnie z decyzją Ministra Edukacji Narodowej z dnia 5 listopada 2020 r. , ma obowiązek zapewnienia funkcjonowania świetlicy szkolnej dla dzieci, których rodzice są bezpośrednio zaangażowani w walkę z pandemią COVID – 19. Wobec powyższego dyrektor szkoły prosi w/w rodziców o kontakt telefoniczny ze szkołą w celu zgłoszenia dziecka na zajęcia opiekuńcze.   

 

Informacja dla  rodziców

 

Na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.) oraz § 3 ust.1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603)

 

Przypominamy Państwu, że zgodnie z ustaleniami z września 2020 r., dzień 02.11.2020r. (poniedziałek)  jest w naszej szkole dniem wolnym od zajęć dydaktycznych.

 

OGŁOSZENIE!

 

Szanowni Rodzice i Uczniowie!

 

       

 

         Na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 23 października 2020 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 od 24 października do 8 listopada uczniowie klas IV-VIII zostaną objęci nauczaniem zdalnym. W przyszłym tygodniu uczniowie pracują zgodnie z obowiązującym planem lekcji na programie „Librus”. Przedszkola i klasy I-III szkół podstawowych będą funkcjonowały bez zmian.

          Zajęcia z pomocy psychologiczno-pedagogicznej(zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, korekcyjno-kompensacyjne, terapeutyczne, rewalidacyjne, koła zainteresowań) dla klas I-III będą odbywać się w szkole zgodnie z harmonogramem.  Zajęcia rewalidacyjne dla klas IV-VIII odbywać się będą online. Natomiast zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, korekcyjno-kompensacyjne, terapeutyczne, koła zainteresowań dla klas IV-VIII zostają  zawieszone. Świetlica szkolna dla klas I-III czynna zgodnie z harmonogramem.

          Zgodnie z wytycznymi Ministra Zdrowia w godzinach 8-16 przemieszczanie się osób do 16 roku życia pod opieką osoby dorosłej nie obowiązuje, kiedy dziecko idzie do szkoły lub z niej wraca do domu, a także w weekendy i dni wolne od nauki.

 

OGŁOSZENIE!

 

W dniu 20 października 2020 roku wszyscy pracownicy szkoły zostali przebadani na obecność wirusa covid-19.

U wszystkich przetestowanych pracowników wynik jest negatywny.

Informacja dla  rodziców

 

Na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.) oraz § 3 ust.1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603)

 

Przypominamy Państwu, że zgodnie z ustaleniami z września 2020 r., dzień 14.10.2020r. (środa)  jest w naszej szkole dniem wolnym od zajęć dydaktycznych.

 

OGŁOSZENIE!

Szanowni Państwo Dyrektorzy,

serdecznie zapraszamy do włączenia się do projektu „Pod biało-czerwoną”, realizowanego pod honorowym patronatem Prezesa Rady Ministrów Mateusza Morawieckiego. 

Zakup masztów i flag dla każdej z gmin

Inicjatywa zakłada sfinansowanie przez Rząd Rzeczypospolitej Polskiej zakupu masztów i flag w każdej z gmin w Polsce, której mieszkańcy dołączą do projektu. Przedsięwzięcie ma na celu połączenie Polaków pod flagą państwową, a także godne uczczenie pamięci o bohaterach Bitwy Warszawskiej w 1920 roku – w szczególności wśród młodego pokolenia. Zachęcamy do tego, aby również Państwa szkoła stała się częścią tego wielkiego historycznego przedsięwzięcia. 

W jaki sposób wziąć udział w projekcie? 

Aby spełnić założenia projektu, wystarczy zebrać odpowiednią liczbę głosów poparcia online, dlatego też prosimy o poinformowanie uczniów, nauczycieli i rodziców o możliwości oddania głosów poparcia. 

Informacja na ten temat znajduje się pod linkiem  https://bialoczerwona.www.gov.pl/. Każdy mieszkaniec danej gminy może oddać jeden głos poparcia na swoją gminę. W najbliższych dniach dostępna będzie również interaktywna mapa, za pomocą której można na bieżąco sprawdzać liczbę głosów. 

W przypadku dodatkowych pytań zachęcam do kontaktu: bialo-czerwona@mc.gov.pl, 532 519 877. 

Serdecznie zapraszam do udziału w akcji!

 

Z poważaniem

Anna Ostrowska
Rzecznik Prasowy MEN 

 

                          INFORMACJA DLA RODZICÓW

                              Szanowni  Rodzice!

Spotkania wychowawców klas z rodzicami uczniów będą odbywać  się zgodnie z poniższym  harmonogramem

                                                         Dnia  22.09.2020 r. (wtorek)

                                                                          godz. 16.30 -kl. III

                                                                          godz.17.00- kl.I

                                                                          godz. 17.15- kl. IV

godz. 17.30-kl. VIII b

godz. 18.30 - kl. VI

Dnia 23.09.2020 r. (środa)

godz.17.00- kl.VIII a

godz.17.15-kl. VII

 Dnia 24.09.2020 r. (czwartek)

godz.17.00-kl.II

                                                    Serdecznie zapraszamy.

.

Szanowni Rodzice!   Drodzy Uczniowie!

 

Przypominamy, że rozpoczęcie roku szkolnego odbędzie się dnia 1.09.2020 r. (wtorek) na placu szkolnym o godzinie 10.00.

W przypadku deszczu rozpoczęcie roku szkolnego będzie  odbywać się zgodnie z harmonogramem:

Godzina

Klasa

Miejsce wejścia do szkoły

 

 

10.00

 

VIII A

 

Boczne wejście przy I klasie

 

 

III

 

Główne wejście

 

 

 

 

10.10

 

II

 

Boczne wejście przy I klasie

 

 

IV

 

Główne wejście

 

 

VIII B

 

Boczne wejście przy szatni

 

 

 

 

10.20

 

I

 

Boczne wejście przy I klasie

 

 

VII

 

Główne wejście

 

 

 VI

 

Boczne wejście przy szatni

 

 

 

OGŁOSZENIE!

Szanowni rodzice oraz uczniowie!

Zapraszamy do zapoznania się z  informacją dotyczącą rozpoczęcia roku szkolnego 2020/2021.

ROZPOCZĘCIE_ROKU_SZKOLNEGO

                                       ZAŁĄCZNIK_NR_2-_OŚWIADCZENIE

Bezpieczny powrót dzieci do szkół

Wytyczne_dla_szkol_i_placowek_-_wrzesien_2020_

        

OGŁOSZENIE!

Szanowni rodzice oraz uczniowie klasy ósmej!

Zapraszamy do zapoznania się z  informacją dotyczącą odbioru zaświadczeń  o wynikach egzaminu.

Informacja_o_wynikach__egzaninu_osmoklasisty.

APEL BURMISTRZA ŁAZ DO PEDAGOGÓW, RODZICÓW, OPIEKUNÓW

 

Apel_Burmistrza_2020

 

WYKAZ   PODRĘCZNIKÓW  NA  ROK   SZKOLNY  2020/2021

 

Wykaz_podręczników_20-21.

WYPRAWKA DLA  UCZNIA KLASY I

Wyprawka-kl-1_2020r.

 

ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2019/2020

 

Szanowni  Rodzice, Drodzy Uczniowie!

 

       W ostatnich miesiącach wszyscy musieliśmy zmierzyć się z największym od dziesięcioleci globalnym kryzysem. Panująca na świecie pandemia COVID-19 zmieniła naszą edukację - wszyscy uczyliśmy się nowych form i metod pracy oraz współdziałania. Napotykaliśmy trudności, nie uniknęliśmy błędów, dlatego tym bardziej cieszymy się, że z powodzeniem udało nam się realizować kształcenie na odległość i możemy ogłosić  nasz wspólny sukces dydaktyczny.

        Dotarliśmy do końca roku szkolnego. Pracowaliśmy wytrwale, zarówno Państwo- Rodzice, jak i my nauczyciele, ale przede wszystkim Wy, nasi wspaniali Uczniowie. Możemy z dumą ogłosić, że ten rok szkolny kończy się dla nas satysfakcją z osiągniętych wyników.

       W  piątek, 26 czerwca 2020 roku, uczniowie wszystkich klas otrzymają świadectwa szkolne. Obecność na rozdaniu świadectw nie jest obowiązkowa. Uczniowie przychodzą do szkoły za zgodą swoich rodziców lub opiekunów. Nie będzie to  tradycyjna uroczystość - jak dotychczas. W zależności od warunków pogodowych spotkamy się na placu szkolnym lub w sali rekreacyjnej zgodnie z poniższym harmonogramem:

Kl. VIII- godz.8:15

KL. I- godz. 9:00

Kl. II –godz. 9:30

KL. III – godz. 10:00

KL. V- godz.10: 30

KL. VI – godz.11:15

Kl. VII a- godz. 12:00

KL.VII b –godz. 12.45

Uczeń klasy VIII zobowiązany jest do posiadania długopisu, którym podpisywać będzie poświadczenie odbioru świadectwa.

Uroczystość będzie odbywać się zgodnie z procedurami i wytycznymi GIS oraz MEN, które nadal obowiązują na terenie Polski we wszystkich placówkach oświatowych (maseczki, utrzymywanie odstępu między osobami, rękawiczki jednorazowego użytku).         Z uwagi na obostrzenia, Rodzice nie mogą towarzyszyć swoim dzieciom podczas odbioru świadectw w sali rekreacyjnej.

Świadectwa nieodebrane w dniu zakończenia roku szkolnego będzie można odbierać

od poniedziałku 29 czerwca 2020 roku w sekretariacie szkoły w godzinach 7.00 – 15.00.

KONKURS PLASTYCZNY PT.

"100 ROCZNICA BITWY WARSZAWSKIEJ 1920 R. CZŁOWIEK, MIEJSCE, ZDARZENIE"

Konkurs.

OGŁOSZENIE

Od dnia 22.06.2020 r.(poniedziałek) w godzinach od 7.00  do 15.00  można zwracać do szkoły podręczniki i książki wypożyczone z biblioteki.

Do kompletu  podręczników proszę dołączyć karteczkę  z danymi osobowymi -imię i nazwisko  ucznia oraz klasa.

                               Uczniów klasy ósmej prosimy o zwrot kompletu kluczyków do szafek.

 

UWAGA - KLASA 8!!!

15.06 - 10.07.2020 - złożenie wniosku do szkoły ponadpodstawowej

https://slaskie.edu.com.pl/kandydat/app/

W końcu nadszedł ten czas. Czas elektronicznej rejestracji do szkól ponadpodstawowych. Już od jutra, czyli od 15 czerwca będzie można zarejestrować się do wybranych przez siebie szkół. Przedstawiamy Wam krótki instruktaż co, jak i kiedy...

Już jutro zostanie uruchomiona strona, za pomocą której uczniowie klasy 8 będą mogli założyć swoje konto i zgłosić swoją kandydaturę do szkoły ponadpodstawowej.
Zakładając konto należy podać szereg danych: imię, nazwisko, data urodzenia oraz dane swoich rodziców/opiekunów.
Zakładając konto, zostanie wygenerowany dla Was link i hasło. Za ich pomocą będzie można na kolejnych etapach rekrutacji uzupełniać swoje dane, np. wpisując oceny uzyskane na świadectwie ukończenia szkoły podstawowej.
Przechodząc przez kolejne punkty elektronicznej rejestracji, najważniejszym punktem będzie wybór szkoły, a w zasadzie 3 szkół. Wybieracie 3 szkoły ponadpodstawowe, a w nich wybieracie klasy, w których chcecie podjąć naukę. Kolejność wyboru, zarówno szkół jak i klas ma ogromne znaczenie ponieważ to system będzie Was przydzielał w takiej kolejności, w jakiej zostały one przez Was wymienione. Chcąc zatem zwiększyć szanse na podjęcie nauki w wybranej przez siebie szkole należy wybrać jak największą liczbę klas.
Kiedy przebrniecie przez wypełnianie danych oraz wybór szkoły i klas, czeka Was wygenerowanie wniosku (będzie wygenerowany w formacie PDF). Wniosek ten po wydrukowaniu oraz podpisaniu przez Was i rodziców/opiekunów będzie można złożyć osobiście w szkole, bądź drogą elektroniczną wykorzystują tzw. profil zaufany Waszych rodziców.
Wniosek składacie tylko w jednej szkole (szkole pierwszego wyboru), podobnie jak będziecie składać dokumenty uzupełniając wniosek. Nie obowiązuje tutaj zasada KTO PIERWSZY, TEN LEPSZY, ponieważ będziecie przyjmowani do szkoły na zasadzie ilości punktów wyliczanych na podstawie Waszych osiągnięć. Wnioski do szkół ponadpodstawowych składa się od 15.06 do 10.07.2020. Kandydaci, którzy składają wniosek do szkoły ponadpodstawowej, ale mają w którejkolwiek preferencji klasę/grupę dwujęzyczną muszą taki wniosek złożyć w terminie od 15 do 22 czerwca do godz. 15:00 (bez względu na to czy szkoła z oddziałem dwujęzycznym była szkołą pierwszego, drugiego, czy trzeciego wyboru). Wynika to z faktu, że już 25 czerwca dla kandydatów ubiegających się o klasę dwujęzykową będą przeprowadzane egzaminy kompetencji. Wyniki z egzaminu będą ogłoszone do 9 lipca i będą widoczne na Waszym koncie w systemie rejestracji Vulcan.
Z chwilą uzyskania świadectwa ukończenia szkoły podstawowej tj. 26 czerwca (do 10 lipca) dostarczacie je do szkoły pierwszego wyboru (może to być oryginał lub kopia świadectwa).
31 lipca otrzymacie wyniki z egzaminu ósmoklasisty. Od tego dnia, czyli od 31.07 do 4.08 do godz. 15:00 należy złożyć w szkole pierwszego wyboru zaświadczenie o wynikach egzaminu wystawione przez OKE (oryginał lub kopia).
12 sierpnia zostaną podane listy kandydatów zakwalifikowanych oraz osób niezakwalifikowanych (znajdziecie ją w wybranej przez siebie szkole, na stronie internetowej tej szkoły oraz po zalogowaniu się na swoje konto w systemie Vulcan). Tam znajdziecie informacje do której szkoły i klasy zostaliście zakwalifikowani przez system. Jeżeli zostaliście zakwalifikowani do danej szkoły i danej klasy należy od dnia 13 sierpnia do 18 sierpnia do godz. 15:00 należy potwierdzić chęć nauki w danej szkole (tym samym szkoła musi posiadać nasze oryginały świadectwa ukończenia szkoły i wyników egzaminu, jeśli wcześniej złożyliśmy kopie tych dokumentów). Dostarczamy również 2 zdjęcia legitymacyjne oraz kartę zdrowia.
19 sierpnia do godz. 14:00 będzie podana ostateczna lista osób przyjętych do danej szkoły.
Wszelkie podania, wnioski, świadectwa i wyniki egzaminu składacie zawsze w sekretariacie szkoły.

OGŁOSZENIE!

Szanowni rodzice oraz uczniowie klasy ósmej!

Zapraszamy do zapoznania się z:

Listą_zdajacych.

Harmonogramem_wejscia_do_szkoly.

 

PRZYPOMINAM   HARMONOGRAM EGZAMINU ÓSMOKLASISTY 2019/2020

   

W terminie głównym

  1. język polski – 16 czerwca 2020 r. (wtorek) godz. 9.00
  2. matematyka – 17 czerwca 2020 r. (środa) godz. 9.00
  3. język obcy nowożytny – 18 czerwca 2020 r. (czwartek) godz.9.00

W terminie dodatkowym

  1. język polski – 7 lipca 2020 r. (wtorek) godz. 9.00
  2. matematyka – 8 lipca 2020 r. (środa) godz.9.00
  3. język obcy nowożytny – 9 lipca 2020 r. (czwartek) godz.9.00

 

Wyniki egzaminu i zaświadczenia o szczegółowych wynikach egzaminu otrzymacie  31 lipca 2020 r.

 

CZAS TRWANIA E8 Z POSZCZEGÓLNYCH PRZEDMIOTÓW

 

Czas trwania (min.)

arkusz standar­dowy

przedłużenie czasu,
o którym mowa w pkt. 17.

Komunikatu CKE

język polski

120

do 180

matematyka

100

do 150

język obcy nowożytny

90

do 135

 

Na egzaminy przychodzimy w galowym stroju.

Przynosimy legitymację szkolną, czarny długopis, a na egzamin z matematyki dodatkowo linijkę.

Nie przynosimy zbędnych rzeczy, w tym telefonów komórkowych i maskotek.

Pamiętajcie o zachowaniu odpowiedniego odstępu od siebie, zakryciu ust i nosa

oraz przyniesieniu małej butelki wody mineralnej.

 

HARMONOGRAM   KONSULTACJI  UCZNIÓW Z NAUCZCIELAMI  DLA KLAS  I -  VIII

Szanowni Państwo!  Proszę o zapoznanie  się z harmonogramem konsultacji  uczniów z nauczycielami od 08.06.2020 r. do 26.06.2020 r.

Harmonogram_konsultacji_

Informacja dla uczniów i rodziców

Informujemy Państwa, że zgodnie z decyzją Ministra Edukacji Narodowej zdalne nauczanie zostało przedłużone do 26.06.2020 r.

OGŁOSZENIE!

Szanowni Rodzice i Uczniowie!

10 czerwca,  12 czerwca 2020 r.– dni  wolne od zajęć dydaktycznych w naszej szkole ( zgodnie  z ustaleniami z września 2019 r).

11 czerwca 2020r. BOŻE CIAŁO- dzień wolny od zajęć dydaktyczno- opiekuńczych

Na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.) oraz § 3 ust.1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603).

16-17-18 czerwca 2020 r.– EGZAMIN ÓSMOKLASISTY – dni wolne od zajęć dydaktycznych

26 czerwca 2020 r. – zakończenie roku szkolnego 2019/2020.

PROCEDURA  ZAPEWNIENIA BEZPIECZEŃSTWA I ZDROWIA          NA CZAS  ORGANIZACJI  I  TRWANIA EGZAMINU ÓSMOKLASISTY   W SZKOLE   PODSTAWOWEJ NR 3  W ŁAZACH

Procedura_-_egzamin__osmoklasisty_2019_2020

Załącznik_nr_2

HARMONOGRAM   KONSULTACJI  UCZNIÓW Z NAUCZCIELAMI  DLA KLAS  I -  VIII

Szanowni Państwo!  Proszę o zapoznanie  się z harmonogramem konsultacji  uczniów z nauczycielami od 01.06.2020 r. do 05.06.2020 r.

Harmonogram_konsultacji_

 

INFORMACJA O SPOSOBIE ORGANIZACJI I PRZEPROWADZANIA  EGZAMINU ÓSMOKLASISTY  OBOWIĄZUJĄCA W ROKU SZKOLNYM 2019/2020
 

Szanowni Państwo! Proszę o zapoznanie  się z  Informacją o sposobie organizacji i przeprowadzania  egzaminu ósmoklasisty  obowiązującą w roku szkolnym 2019/2020

Informacja_aktualizacja

HARMONOGRAM   KONSULTACJI  DLA   KLASY   VIII

 

Harmonogram_konsultacji

PROCEDURA POSTĘPOWANIA W TRAKCIE PANDEMI KORONAWIRUSA COVID-19 W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 ŁAZACH     

 

Procedura_COVID

Załaczniki_do_procedury

 

Informacja dla uczniów i rodziców

  1. Przedłużenie terminu ograniczonego funkcjonowania szkół do 7 czerwca 2020 r.

 

  1. Od 25 maja 2020 r. organizowane są dla uczniów kas I-III zajecia opiekuńczo- wychowawcze w świetlicy szkolnejw godz. 7.30 – 15.30. ( uczniowie są przyprowadzani do szkoły z odpowiednimi oświadczeniami i zgodami).

 

  1. Od 25 maja rozpoczną się dobrowolne konsultacje dla uczniów klasy VIII ze wszystkich przedmiotów, w szczególności z tych przedmiotów, z których od 16 do18 czerwca będą zdawać egzamin ósmoklasisty – konsultacje będą odbywały się w miarę możliwości indywidualnie z każdym dzieckiem osobno lub maksymalnie w grupach 12 – osobowych/ 1 nauczyciel, z zachowanie odpowiedniej przestrzeni społecznej, po wcześniejszym zadeklarowaniu przez rodziców w zakładce „Wiadomości”  w dzienniku elektronicznym potrzeby uczestnictwa dziecka w tych konsultacjach.

          ( uczniowie przychodzą do szkoły z odpowiednimi oświadczeniami i zgodami).

 

  1.   Od 01 czerwca rozpoczynają się dobrowolne konsultacje dla uczniów ze wszystkich przedmiotów – konsultacje będą odbywały się w miarę możliwości indywidualnie z każdym dzieckiem osobno lub maksymalnie w grupach 12 – osobowych/ 1 nauczyciel, z zachowanie odpowiedniej przestrzeni społecznej, po wcześniejszym zadeklarowaniu przez rodziców w zakładce „Wiadomości”  w dzienniku elektronicznym potrzeby uczestnictwa dziecka w tych konsultacjach ( uczniowie przychodzą do szkoły z odpowiednimi oświadczeniami i zgodami).
  2. WAZNE TERMINY
  • do 22.05.2020 r. powiadomienie przez nauczycieli rodziców o zagrożeniach ocenami niedostatecznymi ,
  •  do 5.06.2020 r. powiadomienie uczniów o proponowanych ocenach z poszczególnych przedmiotów na koniec roku szkolnego.
  • do 19.06.2020 r. ostateczny termin wystawienia ocen na zakończenie roku szkolnego

 

 

 

 

 

Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych

na rok szkolny 2020/2021.

Ministerstwo Edukacji Narodowej ogłosiło harmonogram rekrutacji do szkół ponadpodstawowych na rok szkolny 2020/2021, w tym terminy postępowania rekrutacyjnego, składania dokumentów do klas I szkół ponadpodstawowych i klas wstępnych szkół ponadpodstawowych.

harmonogram-rekrutacji-do-szkol-ponadpodstawowych

terminy-postepowania_rekrutacyjnego_2020-2021

Wytyczne-dotyczace-organizowania-i-przeprowadzania-w-2020r.-egzaminów.

 

Egzamin ósmoklasisty będzie przeprowadzony od 16 do 18 czerwca br.

Egzamin ósmoklasisty w szkołach dla dzieci i młodzieży oraz w szkołach dla dorosłych, w których nauka kończy się w semestrze wiosennym potrwa od 16 do 18 czerwca. Termin dodatkowy odbędzie się od 7 do 9 lipca. Wyniki egzaminu ósmoklasiści poznają do 31 lipca. Szkoły otrzymają również wtedy zaświadczenia.

Terminy rekrutacji do szkół ponadpodstawowych

na rok szkolny 2020/2021 – ogłoszono konsultacje.

Ministerstwo Edukacji Narodowej poinformowało, że do 13 maja do godz. 12.00  trwają konsultacje społeczne dotyczące zaproponowanego harmonogramu rekrutacyjnego do szkół ponadpodstawowych. Uwagi można przesyłać drogą elektroniczną : konsultacje_rekrutacja@men.gov.pl

Harmonogram_rekrutacji

ŚWIĘTO KONSTYTUCJI  3 MAJA

 

Za kilka dni obchodzić będziemy kolejną 229 rocznicę uchwalenia Konstytucji 3 Maja, w tym roku wyjątkowo bez akademii szkolnej.  Pragnąc podkreślić wagę tego  wydarzenia Zamek Królewski w Warszawie- miejsce, gdzie uchwalono ten wiekopomny akt- przygotował wyjątkową lekcję historii „3maj po królewsku”.  Zapraszamy do obejrzenia filmu „Konstytucja 3 maja - historia prosto z Zamku”

https://www.youtube.com/watch?v=wCsmTBkxy5I

Pamiętajmy też o święcie poprzedzającym 3 maja. Od 2004 roku- 2 maja obchodzimy Dzień Flagi Państwowej Rzeczypospolitej Polskiej. Zachęcamy Was do wywieszenia flagi w tym dniu.

 

INFORMACJA

Lista dzieci  przyjętych do klasy I  na rok szkolny 2020/2021

 

Lista_dzieci_przyjętych do_I_klasy.

INFORMACJA

 

Wszystkie zgłoszone  dzieci zostały przyjęte do klasy I  na rok szkolny 2020/2021

 

Lista_zakwalifikowanych do klasy I na rok szkolny 2020/2021

INFORMACJA

Informujemy Państwa, że zgodnie z decyzją Ministra Edukacji Narodowej zdalne nauczanie zostało przedłużone do 24.05.2020 r. W związku z tym został zmieniony termin egzaminu ósmoklasisty.

 Egzamin Ósmoklasisty odbędzie się od 16 czerwca do 18 czerwca 2020 r.

Termin dodatkowy odbędzie się od 7 do 9 lipca.

Wyniki egzaminu ósmoklasiści poznają do 31 lipca.

INFORMACJA DLA RODZICÓW

Przypominamy  Państwu,  że  zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2019/2020            od  dnia  09.04.2020r.  do dnia  14.04.2020r.  jest wiosenna  przerwa świąteczna.

INFORMACJA

Od dnia 25.03.2020 r. rozpoczynamy zdalne nauczanie, wszystkie związane z tym informacje zawarte są w zakładce "Zdalne Nauczanie"

 

INFORMACJA DLA UCZNIÓW, ICH RODZICÓW ORAZ NAUCZYCIELI

 

Informacja dla uczniów, ich rodziców oraz nauczycieli o kształceniu na odległość w szkole,

z uwzględnieniem higieny pracy uczniów i nauczycieli oraz zasad bezpieczeństwa w sieci.

 

Proszę pamiętać o następujących zasadach:

 

1. Nie podawaj w sieci swojego prawdziwego imienia i nazwiska. Posługuj się nickiem , czyli pseudonimem.

 

2. Otwieraj wiadomości tylko od znajomych osób.

3. Wykonuj ćwiczenia codziennie, regularnie, na bieżąco-zgodnie z planem lekcji.

 

4. Korzystaj z materiałów polecanych przez nauczycieli.

5. Rób przerwy podczas pracy przy komputerze.

6. Chroń swoje konta na serwisach społecznościowych.

7. Stosuj trudne do odgadnięcia hasła, które są kombinacją liter i cyfr.

8. Czytaj regulaminy.

9. Pamiętaj, że osoba po drugiej stronie nie musi być tym, za kogo się podaje.

10.Korzystaj z oprogramowania antywirusowego.

11.Nie podawaj osobom poznanym w Internecie swojego adresu domowego, numeru telefonu.

 

12. Nie odpowiadaj na niepokojące wiadomości.

 

13. Internet to skarbnica wiedzy, ale pamiętaj , że nie wszystkie informacje, które w nim znajdziesz, są prawdziwe.

 

14.Pamiętaj, że hasła są tajne i nie powinno się ich nikomu przekazywać.

 

15. Szanuj innych użytkowników Internetu.

 

16.Nie podawaj w sieci danych osobowych ani haseł, nie wysyłaj swoich zdjęć.

 

17.Zainstaluj oprogramowanie antywirusowe na swoim komputerze.

 

18.Unikaj klikania w nieznane linki i załączniki w wiadomościach e-mail

 

 

INFORMACJA DLA RODZICÓW

 

Informacja dla rodziców dotycząca tego, jak zorganizować dzieciom warunki do nauki w domu, jak motywować i wspierać dzieci do systematycznego uczenia się poza szkołą.

 

Co mogą zrobić Rodzice, aby pomóc dziecku zwiększyć motywację do nauki  w domu?

Jak można wspierać dziecko? Co mogą zrobić Mama, Tata? Porady dla Rodziców:

 

- ustal stałe godziny na: pobudkę, śniadanie,  samodzielną naukę, obiad, oglądanie telewizji, gry planszowe,  itp

-poinformuj, że wszystkie dzieci uczą się w tym samym czasie - rano,

-zmotywuj dziecko, aby ćwiczenia wykonywało codziennie, regularnie, na bieżąco-zgodnie z planem lekcji,

-nie przerywaj dziecku, nie wołaj do telefonu, wyłącz wszelkie źródła dźwięku,

-pomagaj, ale nie wyręczaj,

-rozmawiaj o bezpieczeństwie w sieci,
-podkreślaj znaczenie nauki w życiu człowieka,
-wyrażaj się pozytywnie o szkole,
-doceniaj pracę i samodzielność,
-dostrzegaj osiągnięcia dziecka,
-nie krytykuj, nie oceniaj,
-wskaż, jak można uczyć się na błędach,
-nie wyprzedzaj materiału szkolnego,
-pokazuj praktyczne zastosowania informacji,
-wzbudzaj w dziecku zainteresowania wieloma dziedzinami życia,

-wpajaj mu pogląd, że mądrość to coś, nad czym trzeba pracować,

-chwal dziecko za wysiłek,

-podkreślaj sukcesy.

 

Materiały edukacyjne, z których warto korzystać

1.      epodreczniki.pl

2.      Portal wiedzy dla nauczycieli

3.      Strona Centralnej Komisji Egzaminacyjnej i komisji okręgowych

4.      Podręcznik internetowy „Włącz Polskę!”

5.      Portal lektury.gov.pl

6.      Strona Centrum Nauki Kopernik

7.      Portale edukacyjne IPN: Portal edukacyjny Instytutu Pamięci Narodowej i Serwis IPN Przystanek historia

8.      Strona Krajowego Biura Programu eTwinning

9.      Serwis Ninateka

10.  Serwis Muzykoteka Szkolna

11.  Biblioteka Cyfrowa Polona

12.  Biblioteka Cyfrowa Ośrodka Rozwoju Edukacji

13.  Serwis Telewizji Polskiej

14.  Serwis Polskie Radio Dzieciom

INFORMACJA DLA RODZICÓW

Informujemy Państwa, że zgodnie z zaleceniem MEN oraz Burmistrza  Łaz od jutra, tj. od 12.03.2020 r.( czwartek) do dnia 27.03.2020 r. w szkole zostają odwołane wszystkie zajęcia dydaktyczno -  wychowawcze oraz opiekuńcze.

 

 

Co należy wiedzieć o koronawirusie?

800 190 590   to numer infolinii dotyczącej postępowania w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem

Jeśli w ciągu ostatnich 14 dni byłeś w miejscach występowania koronawirusa i zaobserwowałeś u siebie objawy, takie jak: gorączka, kaszel, duszność i problemy z oddychaniem, to bezzwłocznie powiadom telefonicznie stację sanitarno-epidemiologiczną lub zgłoś się bezpośrednio do oddziału zakaźnego poniższych szpitali, gdzie określony zostanie dalszy tryb postępowania medycznego.

  • Szpital Specjalistyczny Nr 1 w Bytomiu, ul. Żeromskiego 7, oddział przy Al. Legionów 49, tel. 32 281 92 41 (do 3);
  • Szpital Specjalistyczny w Chorzowie, ul. Zjednoczenia 10, tel. 32 34 63 650;
  • Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Cieszynie, ul. Bielska 4, tel. 33 852 05 11;
  • Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. N.M.P. w Częstochowie, Oddział przy ul. PCK 7, tel. 34 367 30 00 wew. 3874, 3872, 3015, 3091, 3873;
  • Szpital Rejonowy im. Dr Józefa Rostka w Raciborzu, ul. Gamowska 3, tel. 32 755 37 37, 32 755 53 69,  32 755 53 73 (do 75);
  • Megrez Sp. z o.o. Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Tychach, ul. Edukacji 102, tel. 32 325 51 71,32 325 53 04;
  • Szpital Powiatowy w Zawierciu, ul. Miodowa 14, tel. 32 67 402 00,32 674 0 291, 32 674 02 92.

 

ZALECENIA

  • Często myj ręce używając mydła i wody, a jeśli nie masz do nich dostępu, używaj płynów/żeli na bazie alkoholu (min. 60%). Mycie rąk zabija wirusa, jeśli znajduje się on na rękach.
  • Stosuj odpowiednie zasady ochrony podczas kaszlu i kichania – zakryj usta i nos zgiętym łokciem lub chusteczką – natychmiast wyrzuć chusteczkę do zamkniętego kosza i umyj ręce. Zakrycie ust i nosa podczas kaszlu i kichania zapobiega rozprzestrzenianiu się zarazków i wirusów.
  • Zachowaj co najmniej 1 metr odległości między sobą a innymi ludźmi, szczególnie tymi, którzy kaszlą, kichają i mają gorączkę.
  • Unikaj dotykania oczu, nosa i ust. Dłonie dotykają wielu powierzchni, które mogą być skażone wirusem. Jeśli dotkniesz oczu, nosa lub ust zanieczyszczonymi rękami, możesz przenieść wirusa z powierzchni na siebie.
  • Jeśli masz łagodne objawy ze strony układu oddechowego i nie podróżowałeś, pamiętaj o stosowaniu podstawowych zasad ochrony podczas kaszlu, kichania oraz higieny rąk i pozostań w domu do czasu powrotu do zdrowia, jeśli to możliwe.

Kontakt do najbliższej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej w Zawierciu   tel. 32  6723491

 

             

 

Dyrekcja Szkoły oraz Grono Pedagogiczne

serdecznie zapraszają Pierwszoklasistów  wraz z Rodzicami

na Dzień Otwarty,

który odbędzie się 19 lutego 2020 roku (środa) o godzinie 17.30

w Szkole Podstawowej nr 3 w Łazach

                                         

Przyszli Uczniowie klasy pierwszej oraz Rodzice będą mieli okazję zapoznać się

z ofertą naszej szkoły

            W programie Dnia Otwartego dla Dzieci i Rodziców przygotowaliśmy:

  •                                   spotkanie z Dyrektorem Szkoły połączone ze zwiedzaniem szkoły
  •                     zajęcia integracyjno-ruchowe „ Żyjmy zdrowo na sportowo”
  •                     zabawy z językiem angielskim i niemieckim „Językowy zawrót głowy”
  •                  eksperymenty „Mały odkrywca”
  •                     zajęcia przyrodnicze  „Badacze przyrody”

       

SERDECZNIE  ZAPRASZAMY!!!

DO ZOBACZENIA

Z NIECIERPLIWOŚCIĄ CZEKAMY!!!

 
 

 

REKRUTACJA 2020/2021

 

     Szanowni Rodzice  rekrutacja do pierwszej klasy w roku szkolnym 2020/2021 odbywa się

w terminie od 24.02.2020 r. do 3.03.2020 r.

 

Wnioski do klasy pierwszej publicznej szkoły podstawowej dziecka zamieszkałego poza obwodem szkoły wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym od 4.03.2020 r. godz. 8.00 do 20.03.2020 r. godz. 15.00

 

Pliki do pobrania

Wniosek_i_Karta_do_kl._I

 

Zebrania z rodzicami

Dnia  04.02.2020 r. ( wtorek) o godz. 17.30 odbędzie  się spotkanie wychowawcy klasy V  z rodzicami.

Dnia  05.02.2020 r. ( środa) o godz. 17.00  odbędą się spotkania wychowawców klas: I, II, III, VI, VII a, VII b, VIII  z rodzicami

Serdecznie zapraszamy.

HARMONOGRAM ZAJĘĆ PODCZAS FERII ZIMOWYCH

HARMONOGRAM ZAJĘĆ PODCZAS FERII ZIMOWYCH

APEL BURMISTRZA ŁAZ DO PEDAGOGÓW, RODZICÓW, OPIEKUNÓW

INFORMACJA DLA RODZICÓW

 

Przypominamy  Państwu,  że  od  dnia  23.12.2019r.  do  31.12.2019r.  trwa zimowa przerwa świąteczna.

Zgodnie  z  ustaleniami   z  września  2019  roku,   dni   2.01.2020r.    oraz  3.01. 2020r.    

są  w naszej szkole dniami wolnymi  od zajęć dydaktycznych.

Na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.) oraz § 3 ust.1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603).

ZARZĄDZENIE DYREKTORA SZKOŁY

 

       Na podstawie art. 68 ust.1. pkt1. ustawy z 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2017r. poz. 59) zarządzam co następuje:

W dniu 20.12.2019 r. z powodu organizacji  uroczystych Wigilii klasowych zajęcia lekcyjne będą trwać po 30 minut według następującego harmonogramu:

1 lekcja- 8.00- 8.30

2 lekcja -8.40-9.10

3 lekcja -9.20 -9.50

    4 lekcja- 10.00 -10.30

      5 lekcja- 10.40 - 11.10

     6 lekcja -11.20 -11.50

     7 lekcja -12.00 -12.30

     8 lekcja -12.40 -13.10

     9 lekcja -13.20 -13.50

 

Przerwy obiadowe : 10.30 -10.40

                                 11.10 - 11.20

Świetlica czynna od godz.7.30- 15.30.

 

ZAPROSZENIE

DYREKCJA, RADA RODZICÓW, GRONO PEDAGOGICZNE  ORAZ UCZNIOWIE

  SERDECZNIE ZAPRASZAJĄ NA JASEŁKA, KTÓRE ODBĘDĄ SIĘ DNIA 10.12.2019 R.

O GODZINIE 17.30  W  DOMU  KULTURY.

 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY.

ZEBRANIA Z RODZICAMI

 Dnia  25.11.2019 r.(poniedziałek) o  godz. 17.00 odbędą się spotkania wychowawców klas:  I, II, III, V, VI, VIIa, VIIb,VIII  z rodzicami.

Serdecznie zapraszamy.

 

INFORMACJA DLA RODZICÓW

Przypominamy, że 31.10.2019 r. (czwartek) jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych.

INFORMACJA DLA RODZICÓW

Zgodnie z art. 74 Ustawy Karty Nauczyciela dzień 14 października jest świętem wszystkich pracowników oświaty i dniem wolnym od zajęć lekcyjnych.

W tym dniu szkoła organizuje zajęcia opiekuńczo-wychowawcze ( zajęcia z wychowawcą  klas oraz uroczysty apel  w godz. od  9.00 do 11.30 ).

Świetlica oraz stołówka szkolna czynne będą zgodnie z harmonogramem pracy  ( świetlica od 7.30 do 15.30; obiad o 11.30).

ZEBRANIA Z RODZICAMI

Dnia  17.09.2019 r.  godz. 17.00 odbędą się spotkania wychowawców klas: I, II, III -z rodzicami

 

Dnia  18.09.2019 r.  o godz. 17.00 odbędą się spotkania wychowawców klas: V, VI, VII a, VII b, VIII z rodzicami.

Serdecznie zapraszamy.

 

UROCZYSTE ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2019/2020

 ODBĘDZIE SIĘ DNIA 02.09.2019 R. O GODZ.10.00

SERDECZNIE ZAPRASZAMY.

Wykaz podręczników na rok szkolny 2019/2020

UROCZYSTE ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2018/2019

 ODBĘDZIE SIĘ DNIA 19.06.2019 R. O GODZ.10.00

SERDECZNIE ZAPRASZAMY.

    

ZARZĄDZENIE DYREKTORA SZKOŁY

Na podstawie art. 68 ust.1. pkt1. ustawy z 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe

(Dz.U. z 2017r. poz. 59) od dnia 12 czerwca 2019r.(środa) z powodu warunków atmosferycznych

zajęcia lekcyjne będą trwać po 30 minut według następującego harmonogramu:

1 lekcja 8.00- 8.30

2 lekcja 8.40-9.10

3 lekcja 9.20 -9.50

    4 lekcja 10.00 -10.30

      5 lekcja 10.40 - 11.10

     6 lekcja 11.20 -11.50

     7 lekcja 12.00 -12.30

     8 lekcja 12.40 -13.10

Przerwy obiadowe : 10.30 -10.40

                                 11.10 - 11.20

Świetlica czynna od godz.7.30- 15.30.

Harmonogram obowiązuje do odwołania.

ZAPROSZENIE

Serdecznie  zapraszamy  społeczność  lokalną Łaz na piknik, który  odbędzie  się  dnia 8 czerwca 2019 roku (sobota) na osiedlu Podlesie. Nie zabraknie licznych atrakcji i smakołyków (ciasto, kawa, sałatki, prażonki, kiełbasa z grilla). Piknik  zaplanowano w stylu PRL, gdyż odbędzie się z okazji 30 rocznicy wolności i „Solidarności”. W tym dniu nastąpi też  otwarcie  zrewitalizowanej,  zachodniej części  Łaz. Zapraszamy  już  od  godziny  16.00.   


 

APEL BURMISTRZA ŁAZ DO PEDAGOGÓW, RODZICÓW, OPIEKUNÓW

KOMUNIKAT DLA RODZICÓW

    Przypominamy Państwu, że zgodnie z ustaleniami z września 2018 r , dzień 31.05.2019 r. (piątek) jest w naszej szkole dniem wolnym od zajęć dydaktycznych.

Zebrania z rodzicami

Dnia  29.05.2019 r. odbędą się spotkania wychowawców klas z rodzicami

- kl I , II, IV, V, VIa- godz. 17.00

- kl VI b, VII, VIII - godz. 17.30

Serdecznie zapraszamy.

Szanowni Rodzice !

    Informujemy Państwa, że dnia 27.04.2019 r. strajk nauczycieli został zawieszony. Od dnia 29.04.2019 r. podejmujemy pracę.

    Przypominamy jednak, że 29.04.2019 r., 30.04.2019 r. oraz 2.05.2019 r. są dniami wolnymi od zajęć dydaktycznych, co zostało zatwierdzone przez Radę Rodziców we wrześniu bieżącego roku szkolnego. Dla uczniów, którzy nie będą mieli zapewnionej opieki w domu, w tych dniach zostaną zorganizowane w szkole zajęcia opiekuńcze w godzinach od 7.30 do 15.30.

       Od dnia 6.05.2019 r. rozpoczną się zajęcia dydaktyczne zgodnie z planem lekcji.

 

 

       Równocześnie pragniemy Państwu  podziękować za okazane w czasie strajku wsparcie

 i pomoc w formie zapewnienia dzieciom opieki w domu.

Szanowni Państwo!

 

W związku z zaistniałą sytuacją w polskiej oświacie i planowaną akcją strajkową od dnia 08.04.2019 r., zwracamy się z gorącą prośbą o zapewnienie dzieciom opieki w domu.

W sytuacjach wyjątkowych szkoła zorganizuje uczniom jedynie zajęcia opiekuńcze.

.

Informacja MEN w związku ze strajkiem nauczycieli

Zebrania z rodzicami

Dnia  03.04.2019 r. odbędą się spotkania wychowawców klas z rodzicami

- kl I - godz. 17.00

- kl II - godz. 18.00

- kl IV, V, VI b, VII, VIII - godz. 17.00

Dnia  04.04.2019 r.  o godz. 17.00 odbędzie się spotkanie wychowawcy klasy VI a z rodzicami.

Serdecznie zapraszamy.

 

ZAPRASZAMY WSZYSTKIE  PANIE Z CAŁEGO OSIEDLA (MAMY, CÓRKI, BABCIE, CIOCIE, PRZYJACIÓŁKI I SĄSIADKI :)

NA OTWARTY DZIEŃ KOBIET W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 W ŁAZACH

DNIA 14 MARCA O GODZINIE 17:00

W PROGRAMIE:

- WYSTĘP DZIECI

- SŁODKI POCZĘSTUNEK

- PORADY KOSMETYCZNE I FRYZJERSKE

- KONKURSY

- DOBRA ZABAWA

HARMONOGRAM ZAJĘĆ PODCZAS FERII ZIMOWYCH

HARMONOGRAM ZAJĘĆ PODCZAS FERII ZIMOWYCH

Zebrania z rodzicami

Dnia  07.02.2019 r. odbędą się spotkania wychowawców klas z rodzicami

- kl: I, II, IV, V  - godz. 16.30

- kl: VIA, VIB, VII, VIII  - godz. 17.30

Serdecznie zapraszamy.

Podobny obraz    ZAPROSZENIE

WOLONTARIUSZE SZKOLNEGO KOŁA WOLONTARIATU

„PRZYJAZNA DŁOŃ”

                  PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 W ŁAZACH

SERDECZNIE ZAPRASZAJĄ

NA DZIEŃ OTWARTY DLA SENIORÓW

SPOTKANIE ODBĘDZIE SIĘ W BUDYNKU SZKOŁY PRZY

UL. RTM. WITOLDA PILECKIEGO 14

W DNIU  25.01.2019 ROKU O GODZINIE 16.00

 

         W programie przewidziano:

1.Wspólny śpiew z udziałem wolontariuszy i zaproszonych zespołów: grupy teatralnej „Miraż”, chóru Klubu Seniora „Semafor”, UTW w Łazach, DKK. przy BPMiG w Łazach

 oraz wszystkich przybyłych na spotkanie.

2.Występy wolontariuszy.

3.Wspólną biesiadę i dobrą zabawę.

 

 

 

Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed venenatis mollis lac us a egestas.

ZAPROSZENIE

DYREKCJA, RADA RODZICÓW, GRONO PEDAGOGICZNE  ORAZ UCZNIOWIE

  SERDECZNIE ZAPRASZAJĄ NA JASEŁKA, KTÓRE ODBĘDĄ SIĘ DNIA 14.12.2018 R.

O GODZINIE 18.00  W  SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 W ŁAZACH.

 

SERDECZNIE ZAPRASZAMY.

Zebrania z rodzicami

Dnia  27.11.2018 r. o godz. 17.00 odbędzie się spotkanie wychowawców klas: I, II, IV, V, VI b, VII i VIII  

z rodzicami uczniów. 

 

Serdecznie zapraszamy.

Regulamin Gry Miejskiej

Zebrania z rodzicami

Dnia  18.09.2018 r. o godz. 17.00 odbędzie się spotkanie wychowawców klas: VI A, VIB, VII, VIII z rodzicami uczniów. 

Dnia  19.09.2018 r. o godz. 17.00 odbędzie się spotkanie wychowawców klas: I, II, IV, V  z rodzicami uczniów.

Serdecznie zapraszamy.

UROCZYSTE ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2018/2019

 ODBĘDZIE SIĘ DNIA 03.09.2018 R. O GODZ.10.30

SERDECZNIE ZAPRASZAMY.

UROCZYSTE ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2017/2018

 ODBĘDZIE SIĘ DNIA 22.06.2018 R. O GODZ.10.00

SERDECZNIE ZAPRASZAMY.

                                                                      ŁAZY, dnia 8 czerwca 2018 r.

                                                                                                 

 

 

APEL BURMISTRZA ŁAZ

 

DO PEDAGOGÓW, RODZICÓW, OPIEKUNÓW

 

Drodzy Państwo!!!

 

Zbliżające się wakacje to nie tylko czas wypoczynku, uprawiania sportów           i zabawy, ale również okres występowania szeregu zagrożeń w obszarze szeroko rozumianego bezpieczeństwa dzieci i młodzieży. Doświadczenia lat ubiegłych wskazują na konieczność prowadzenia profilaktyki edukacyjnej, której celem jest zapobieganie występowaniu niebezpiecznych zjawisk w czasie korzystania przez dzieci i młodzież z uroków lata zarówno w kraju jak i za granicą. Jedną z form         są bezpośrednie rozmowy i pogadanki z rodzicami, pedagogami oraz opiekunami traktujące o podstawowych zasadach bezpieczeństwa, których przestrzeganie           w istotnym stopniu eliminuje zaistnienie wypadków, a często także dramatów          
i tragedii.

W tym miejscu pragnę także zwrócić uwagę Państwa i prosić o reagowanie              i informowanie odpowiednich służb w przypadku zaobserwowania zachowań mogących doprowadzić do nieszczęścia. Proszę Państwa o analizę poniżej zamieszczonych podstawowych zasad bezpieczeństwa oraz o przekazanie ich Waszym Podopiecznym. Zachęcam również do zapoznania się z informacjami umieszczonymi na stronie internetowej, pod adresem:

http://bezpiecznewakacje.pl/

Jednocześnie życzę Wszystkim bezpiecznych, udanych i niezapomnianych wakacji
w 2018 r.

             Burmistrz Łaz

  /-/ Maciej Kaczyński

Jeżeli Wasze dzieci spędzają wakacje w miejscu zamieszkania:

    

  • zapewnijcie swoim pociechom opiekę i okażcie im zainteresowanie,

 

  • aktywnie uczestniczcie w wypełnianiu im czasu wolnego,

 

  • interesujcie się, gdzie i z kim spędzają wolny czas – wypytujcie o to, co robią
    i gdzie przebywają np. gdzie mieszkają ich koledzy i koleżanki,

 

  • przypominajcie im zasady ostrożności podczas zabawy w pobliżu ruchliwych ulic i innych niebezpiecznych miejsc, a szczególnie o zakazie kąpieli
    w miejscach do tego nie przeznaczonych.

 

 

Przestrzegajcie dzieci, aby:

 

  1. nie opowiadały osobom obcym o wyposażeniu domu, zasobach rodziny i stanie majątkowym,

 

  1. nie otwierały drzwi podczas nieobecności dorosłych domowników (rodziców, starszego rodzeństwa, dziadków),

 

  1. nie wsiadały do samochodów osób nieznajomych,

 

  1. nie nawiązywały kontaktów z osobami nieznajomymi proponującymi
    np. słodycze, poczęstunek, zabawę, spacer,

 

  1. kąpały się i bawiły w miejscach do tego przeznaczonych.

 

Wymagajcie od dzieci, aby:

 

  • zawsze informowały Was, gdzie będą przebywać,

 

  • nie oddalały się zbyt daleko od domu,

 

  • unikały miejsca grupowania się osób palących papierosy lub spożywających napoje alkoholowe,

 

  • nie bawiły się w miejscach odosobnionych i niebezpiecznych, takich jak: tereny poprzemysłowe, budowy, pustostany,

 

  • wracały do domu zawsze o ustalonej porze, przed zapadnięciem zmroku,

 

  • na jezdnię wchodziły uważnie i spokojnie, rozglądając się,

 

 

Pamiętajcie!

 

  • Aby zapewnić dzieciom opiekę osób zaufanych;

 

  • Aby pozostawić w domu numery telefonów do opiekunów lub osób zaufanych oraz numery alarmowe: 997 - policja, 998 - straż pożarna, 999 - pogotowie ratunkowe lub numer 112,

 

  • Aby przekazać zaufanemu sąsiadowi klucze do domu na wypadek potrzeby udzielenia pomocy, np. otwarcia drzwi w przypadku wzywania pomocy przez dziecko z mieszkania;

 

 

Przed wyjazdem na zorganizowany wypoczynek:

 

  • sprawdźcie organizatora oferującego wyjazd – jakie zapewnia warunki pobytu, kwalifikacje opiekunów, zakres i rodzaj zajęć,

 

  • dodatkowo wyposażcie dziecko:
    • w telefon lub kartę, aby w razie potrzeby miało umożliwiony kontakt
      z rodzicami lub opiekunami,

 

    • w kartę z adresem i numerem telefonu kontaktowego rodzica
      lub opiekuna.

 Drodzy Rodzice Przedszkolaka!

Szanowni Państwo!

Koniec przedszkola jest ważnym etapem w życiu dziecka, ale i jego rodziców! Przed dziećmi otwierają się nowe możliwości i wyzwania,  a także nowa rola społeczna – ucznia szkoły podstawowej! Przed rodzicami ważne zadanie –sprawić, by dziecko chętnie i bez obaw rozpoczęło edukację w szkole. Gwarantujemy Państwu, że właśnie do Szkoły Podstawowej nr 3 w Łazach dzieci będą chodziły chętnie i bez obaw.

Biorąc pod uwagę oczekiwania Państwa i Państwa dzieci, serdecznie zapraszamy Państwa wraz z dzieckiem na Dzień Otwarty do naszej szkoły, który odbędzie się dnia 20.02.2018 roku o godzinie 17.00. Dla przedszkolaczków w tym dniu przygotowaliśmy:

·         zajęcia teatralno-wokalne,

·         obserwacje mikroskopowe,

·         zajęcia relaksacyjne,

·         zajęcia językowe - cyfry i kolory po angielsku i niemiecku,

·         zajęcia z tablicą interaktywną.

Przypominamy Państwu, że rekrutacja do pierwszej klasy w roku szkolnym 2017/2018 odbywa się w terminie od 12.02.2018r. do 23.02.2018 roku.

Pragniemy podkreślić, że nasza szkoła w nowym roku oferuje dla klas I – III:

-zajęcia edukacyjne tylko na jedną zmianę - w godz. od 8.00 do  13.30,

-zajęcia świetlicowe w godz. od 7.30 do 15.30 (lub dłużej - zajęcia dostosowane do potrzeb rodziców),

-estetyczne, funkcjonalne sale lekcyjne,  dostosowane do potrzeb dzieci młodszych i starszych, wszystkie wyposażone w tablice interaktywne,

-salę rekreacyjno-sportową, salę relaksacyjną,

- plac zabaw, wielofunkcyjnym boisko „Orlik”,

- obiady dla wszystkich chętnych uczniów,

-różnorodne zajęcia dodatkowe (m.in. logopedię, zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, zajęcia z uczniem zdolnym),

- pomoc psychologiczno-pedagogiczną,

- odpowiednio wykwalifikowaną i doświadczoną kadrę pedagogiczną,

- liczne atrakcje takie jak: wycieczki, rajdy, pikniki, projekty  edukacyjne.

 

   Atutem naszej szkoły jest przyjazna, rodzinna atmosfera, zapewniająca wszystkim dzieciom poczucie bezpieczeństwa.

Zapraszamy. Do zobaczenia.   
 

  

REKRUTACJA 2018/2019

Zarządzenie Burmistrza Łaz w sprawie harmonogramu rekrutacji na rok szkolny 2018/2019

Zarządzenie Burmistrza Łaz

 

Uchwała nr XXIV/211/17 Rady Miejskiej w Łazach

w sprawie określenia kryteriów naboru do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Łazy, w postępowaniu rekrutacyjnym dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem szkoły oraz określenia dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów.

Treść Uchwały

KLASA I SZKOŁY PODSTAWOWEJ

 

UWAGA:

Kartę zgłoszenia dziecka do klasy pierwszej wypełniają rodzice dzieci 7-letnich zamieszkałych w obwodzie Szkoły Podstawowej nr 3 w Łazach (12.02-23.02.2018r.)

Wniosek o przyjęcie do klasy I wypełniają rodzice dzieci 7-letnich z innego obwodu (26.02-30.03.2018r.)

Rodzice dzieci 6-letnich wypełniają Wniosek o przyjęcie do klasy I dziecka 6-letniego.

HARMONOGRAM ZAJĘĆ PODCZAS FERII ZIMOWYCH

HARMONOGRAM  ZAJĘĆ PODCZAS FERII ZIMOWYCH

 

 

                                                                      ŁAZY, dnia 9 stycznia 2018 r.

WSO-ZK.5520.1.2018                                                          

                                                                                         

APEL BURMISTRZA ŁAZ

 

DO PEDAGOGÓW, RODZICÓW, OPIEKUNÓW

 

Drodzy Państwo!!!

 

Trwający okres zimowy niesie ze sobą nie tylko czas wypoczynku dzieci                   i młodzieży w czasie ferii, uprawiania sportów zimowych i zabawy, ale również szereg zagrożeń w obszarze szeroko rozumianego bezpieczeństwa. Doświadczenia lat ubiegłych wskazują na konieczność prowadzenia profilaktyki edukacyjnej, której celem jest zapobieganie występowaniu niebezpiecznych zjawisk w czasie korzystania przez naszych Podopiecznych z uroków zimy zarówno w kraju jak i za granicą. Przestrzeganie podstawowych zasad bezpieczeństwa w istotnym stopniu eliminuje zaistnienie wypadków, a również często dramatów i tragedii.

W tym miejscu pragnę także zwrócić uwagę Państwa i prosić o reagowanie              i informowanie odpowiednich służb w przypadku zaobserwowania zachowań mogących doprowadzić do nieszczęścia. Proszę Państwa o analizę i stosowanie poniżej zamieszczonych podstawowych zasad bezpieczeństwa.

            Jednocześnie życzę Wszystkim bezpiecznych, udanych i niezapomnianych ferii!!!

             Burmistrz Łaz

  /-/ Maciej Kaczyński

Jeżeli Wasze dzieci spędzają ferie zimowe w miejscu zamieszkania:

    

  • zapewnijcie swoim pociechom opiekę i okażcie im zainteresowanie,

 

  • aktywnie uczestniczcie w wypełnianiu im czasu wolnego,

 

  • interesujcie się, gdzie i z kim spędzają wolny czas – wypytujcie o to, co robią
    i gdzie przebywają np. gdzie mieszkają ich koledzy i koleżanki,

 

  • przypominajcie im zasady ostrożności podczas zabawy, szczególnie w pobliżu zamarzniętych zbiorników wodnych, rzek i jezior, a także ruchliwych ulic
    i innych niebezpiecznych miejsc.

 

Przestrzegajcie dzieci, aby:

 

  1. nie opowiadały osobom obcym o wyposażeniu domu, zasobach rodziny i stanie majątkowym,

 

  1. nie otwierały drzwi podczas nieobecności dorosłych domowników (rodziców, starszego rodzeństwa, dziadków),

 

  1. nie wsiadały do samochodów osób nieznajomych,

 

  1. nie nawiązywały kontaktów z osobami nieznajomymi proponującymi
    np. słodycze, poczęstunek, zabawę, spacer,

 

  1. Nie zjeżdżały na sankach, nartach z górek, które znajdują się blisko jezdni
    lub torów kolejowych,

 

Wymagajcie od dzieci, aby:

 

  • zawsze informowały Was, gdzie będą przebywać,

 

  • nie oddalały się zbyt daleko od domu,

 

  • unikały miejsca grupowania się osób palących papierosy lub spożywających napoje alkoholowe,

 

  • nie bawiły się w miejscach odosobnionych i niebezpiecznych, takich jak: tereny poprzemysłowe, budowy, pustostany,

 

  • wracały do domu zawsze o ustalonej porze, przed zapadnięciem zmroku,

 

  • na jezdnię wchodziły uważnie i spokojnie, rozglądając się,

 

  • Nie zaczepiały sanek do pojazdów mechanicznych

 

Pamiętajcie!

 

  • Aby zapewnić dzieciom opiekę osób zaufanych;

 

  • Aby pozostawić w domu numery telefonów do opiekunów lub osób zaufanych oraz numery alarmowe: 997 - policja, 998 - straż pożarna, 999 - pogotowie ratunkowe lub numer 112,

 

  • Aby przekazać zaufanemu sąsiadowi klucze do domu na wypadek potrzeby udzielenia pomocy, np. otwarcia drzwi w przypadku wzywania pomocy przez dziecko z mieszkania;

 

  • Kulig może być organizowany tylko poza obszarem dróg publicznych.

 

Przed wyjazdem na zorganizowany wypoczynek:

 

  • sprawdźcie organizatora oferującego wyjazd – jakie zapewnia warunki pobytu, kwalifikacje opiekunów, zakres i rodzaj zajęć,

 

  • dodatkowo wyposażcie dziecko:
    • w kartę telefoniczną, która w razie potrzeby umożliwi kontakt
      z rodzicami lub opiekunami,

 

    • w kartę z adresem i numerem telefonu kontaktowego rodzica
      lub opiekuna

 

  Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 3 w Łazach,

uczniowie  wraz z nauczycielami

 

 

ZAPRASZAJĄ

PRZEDSZKOLAKÓW

 

na warsztaty kulinarne, które odbędą się

        

28 listopada 2017 r. o godz. 17.00

       w Szkole Podstawowej nr 3 w Łazach 

 

 

                 

Dni wolne od zajęć dydaktycznych

Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 3 w Łazach informuje, iż zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego zostały ustalone następujące dni wolne od zajęć dydaktycznych:

  1. 22.12.2017 r. – piątek (przed Świętami Bożego narodzenia 2017 r.),
  2. 30.04.2018 r. – poniedziałek (przed 1 maja 2018 r.),
  3. 02.05.2018 r. – wtorek (między 1 a 3 maja 2018 r.),
  4. 04.05.2018 r. – piątek (po  3 maja 2018 r.),
  5. 30.05.2018 r. – środa ( przed Bożym Ciałem) PIKNIK
  6. 01.06.2018 r. - piątek (po Bożym Ciele).

 

Zebrania z rodzicami

 

Dnia  20.09.2017 r. o godz. 17.00 odbędzie się spotkanie wychowawców klas: I, IIIa, IIIb z rodzicami uczniów. 

Dnia  20.09.2017 r. o godz. 17.30 odbędzie się spotkanie wychowawców klas: IV, VA, VB, VI, VII  z rodzicami uczniów.

Serdecznie zapraszamy.

UROCZYSTE ROZPOCZĘCIE ROKU SZKOLNEGO 2017/2018

 ODBĘDZIE SIĘ DNIA 04.09.2017 R. O GODZ. 10.00

SERDECZNIE ZAPRASZAMY.

Wykaz podręczników na rok szkolny 2017/2018

UROCZYSTE ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2016/2017

 ODBĘDZIE SIĘ DNIA 23.06.2017 R. O GODZ.10.00

SERDECZNIE ZAPRASZAMY.

Zaproszenie

DYREKCJA, RADA RODZICÓW, GRONO PEDAGOGICZNE  ORAZ UCZNIOWIE

  SERDECZNIE ZAPRASZAJĄ NA PIKNIK, KTÓRY ODBĘDZIE SIĘ DNIA 14.06.2017 R.

O GODZINIE 16.30 PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 W ŁAZACH

OD 1 WRZEŚNIA 2017 ROKU JESTEŚMY SZKOŁĄ OŚMIOLETNIĄ

SERDECZNE PODZIĘKOWANIA

Pani Dyrektor Alfreda Wojtala, Rada Pedagogiczna oraz uczniowie Szkoły Podstawowej nr 3 w Łazach składają serdeczne podziękowania dla Rady Rodziców za wsparcie podczas remontu i modernizacji łazienki dla dziewcząt na terenie naszej placówki..

Jesteśmy niezwykle wdzięczni za okazaną pomoc. Bardzo dziękujemy!!!

SERDECZNE PODZIĘKOWANIA

Pani Dyrektor Alfreda Wojtala, Rada Pedagogiczna oraz Rada Rodziców Szkoły Podstawowej nr 3 w Łazach składają serdeczne podziękowania za wsparcie podczas remontu i modernizacji łazienki na terenie naszej placówki dla następujących osób oraz firm:

- Urząd Miejski w Łazach

- Firma ,,RATHDOWNEY POLSKA” Spółka z o.o.

-Pan Adrian Kała

-Pani Bogusława Klimek – Zakład Usług Handlowych ,,MAL-BUD”

-Pan Marcin Serwicki - ,,EURO MARKETING”.

            Jesteśmy niezwykle wdzięczni za okazaną pomoc. Bardzo dziękujemy!!!

Zaproszenie

DYREKCJA, GRONO PEDAGOGICZNE  ORAZ UCZNIOWIE

SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3  W ŁAZACH

mają zaszczyt zaprosić rodziców wraz z dzieckiem

na dzień otwarty,

który odbędzie się dnia 15.03.2017 r.  o godz. 17.00

w Szkole Podstawowej nr 3 w Łazach

Wiadomości

Aktualności

Kontakt

  • SZKOŁA PODSTAWOWA NR3
    ul. rtm. Witolda Pileckiego14
    42-450 Łazy
  • 032 67 29 642